Tisztelt Lakosság!
A veszélyhelyzet kihirdetéséről szóló 40/2020. (III.11.) Kormányrendelettel elrendelt veszélyhelyzetre tekintettel a Molnaszecsődi Közös Önkormányzati Hivatal ügyfelei és a közös hivatalnál dolgozó köztisztviselők egészségének megóvása érdekében 2020. március 17. (kedd) napjától határozatlan időre, visszavonásig a Molnaszecsődi Közös Önkormányzati Hivatal székhelyén (9912 Molnaszecsőd, Petőfi út 86.), a Magyarszecsődi Kirendeltségen (9912 Magyarszecsőd, Fő út 2.), valamint a Szarvaskendi Kirendeltségen (9913 Szarvaskend, Fő utca 66.)
ideiglenes felfüggesztjük az ügyfélfogadást és ezzel a személyes ügyintézés lehetőségét.
Tájékoztatunk mindenkit, hogy az ügyfélfogadás felfüggesztésének idején ügyeiket az alábbi módon intézhetik:
1. e-mailben jegyzo@szarvaskend.hu, jegyzo@magyarszecsod.hu;
2. elektronikus ügyintézéssel az alábbi linken kitölthető űrlapok igénybevételével, vagy ügyfélkapu használatával E-papíron, https://ohp-20.asp.lgov.hu/nyitolap (a megfelelő település kiválasztásával);
3. postai úton a Molnaszecsődi Közös Önkormányzati Hivatal bármelyik kirendeltségére címezve;
4. telefonos előzetes egyeztetés alapján a kizárólag személyesen intézhető ügyekben, rendkívüli esetben – pl. egyes anyakönyvi ügyek – személyesen is!
Elérhetőség:
Molnaszecsődi Közös Önkormányzati Hivatal (Molnaszecsőd) 0694/529-028;
Molnaszecsődi Közös Önkormányzati Hivatal Magyarszecsődi Kirendeltség 0694/529-012;
Molnaszecsődi Közös Önkormányzati Hivatal Szarvaskendi Kirendeltség 0694/530-010;
Halaszthatatlan esetben telefonon dr. Horváth Mihály Ferenc jegyző +3630/4494225.
Megértésüket és együttműködésüket ezúton is köszönjük!
Szarvaskend, 2020. március 16.
Tisztelettel:
dr. Horváth Mihály Ferenc s.k.
jegyző